زومیکا کلاس خصوصی انگلیسی - زومیکا

لیست قیمت کلاس خصوصی انگلیسی را در همین صفحه ببینیند. شما می توانید برای ثبت نام آنلاین کلاس خصوصی زبان از همین بخش اقدام کنید. زبان انگلیسی محبوب ترین زبان در سرتاسر جهان است و در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد نفر بر این زبان مسلط هستند. صد ها روش برای یادگیری این زبان بین المللی وجود دارند، اما بهترین و موثرترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کلاس خصوصی انگلیسی  یکی از بهترین روش های یادگیری این زبان است.

در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی جامع کلاس خصوصی انگلیسی زبان نگار و هزینه آن بپردازیم و ببینیم که به چه دلیل انتخاب این روش می تواند برای شما مناسب باشد. جدول ثبت نام کلاس ها در ادامه توضیحات درج شده است. اگر نیاز به مشاوره کارشناسان زبان نگار داشتید، با ما تماس بگیرید.

اما اول از همه بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا باید زبان انگلیسی را برای یادگیری انتخاب کنیم؟

جدول هزینه + ثبت نام کلاس خصوصی انگلیسی


مزایای یادگیری زبان انگلیسی

مشخصا اهمیت دانستن زبان انگلیسی بر هیچکس پنهان نیست اما بررسی دوباره ی این موارد خالی از لطف نخواهد بود چرا که در زمان یادگیری یک زبان جدید شما نیاز دارید که هدف و دلیلی داشته باشید تا شما را مشتاق به ادامه دادن کند.

زبان انگلیسی کاربردی ترین و محبوب ترین زبان در سرتاسر جهان است و از هر ۵ نفر حداقل یک نفر بر این زبان مسلط هستند. زبان انگلیسی زبان رسمی ۵۷ کشور در دنیا است و با دانستن این زبان فرصت های شغلی و تحصیلی بی شماری در انتظار شما خواهند بود.

برای بسیاری از مشاغل در کشورهای مختلف دانستن زبان انگلیسی کافی خواهد بود.

آموختن زبان انگلیسی بسیار ساده تر از زبان های دیگر است. حتی اگر شما قصد مهاجرت هم نداشته باشید، دانستن زبان انگلیسی از واجبات دنیای امروزی ست. چرا که هر رشته و شغلی از طریقی به این زبان مرتبط است.

مزایای شرکت در کلاس خصوصی انگلیسی

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی، شرکت در کلاس خصوصی انگلیسی است. اما چرا؟

✅در کلاس های خصوصی تمامی توجه و تمرکز مدرس معطوف به شما خواهد بود و برنامه و سرعت تدریس متناسب با شرایط و توانایی های شما برنامه ریزی خواهند شد؛ این موضوع سبب می شود که تا شما بتوانید از کیفیتی بالاتری از  تدریس برخوردار باشید و تمامی مهارت های زبانی خود را به صورت یکسان تقویت کنید.

✅شما با شرکت در کلاس خصوصی انگلیسی با نقاط قوت و ضعف خود آشنا می شوید و می توانید زمان بیشتری را به موضوعات یا مهارت هایی که می خواهید اختصاص دهید.

✅نکته ای که شما باید در رابطه با هزینه ی کلاس خصوصی انگلیسی در نظر بگیرید این است که شاید در نگاه اول تصور کنید که هزینه ی بالاتری بابت یادگیری زبان انگلیسی به صورت خصوصی پرداخت خواهید کرد، اما باید این مورد را در نظر داشته باشید که با توجه به کیفیت بالای یادگیری و زمان کم این هزینه بسیار به صرفه هم خواهد بود.

✅در کلاس های خصوصی شما با صرف زمان کمتری به نتیجه ی مطلوب تری می رسید. در مجموع باید گفت که پاسخ این سوال که آیا هزینه ی کلاس خصوصی سنگین خواهد بود؟ خیر است.

شرایط کلاس خصوصی انگلیسی

۱. کلاس با توجه به درخواست و شرایط زبان آموز برنامه ریزی می شود.

۲. تعداد جلسات در دوره های خصوصی نصف تعداد جلسات گروهی است.

۳. امکان انتخاب ساعت و روز کلاس فراهم است.

۴. با توجه به ساختار آموزش در زبان نگار، امکان جابجایی از خصوصی به گروهی امکان پذیر است.

۵. امکان پرداخت در چند مرحله

۶. گواهی پایان دوره به دوره ی خصوصی تعلق می گیرد.

۷. کلاس های خصوصی انگلیسی به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند.

موسسه زبان نگار امکانی را فراهم کرده است که علاوه بر ارائه کلاس های خصوصی در محل موسسه و به صورت آنلاین، امکان آموزش در منزل شما نیز وجود داشته باشد.

شما می توانید با توجه به شرایط خود بهترین روش آموزش خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

✅شما می توانید بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی را از زبان نگار تهیه نمایید.


کلاس خصوصی انگلیسی
کلاس خصوصی انگلیسی

قوانین کلاس خصوصی انگلیسی

۱. برنامه ریزی صورت گرفته در مرکز برای تعداد جلسات به صورت کلی است و چنانچه تمایل به تعداد جلسات کمتر یا بیشتر دارید امکان پذیر است.

۲. چنانچه برنامه هفتگی تنظیم شده باشد؛ بهتر است جهت بهتر نتیجه گرفتن و بهم نخوردن برنامه ریزی استاد، تایم کلاس تغییر نکند.

۳. هر تغییری باید ۲۴ ساعت قبل از زمان کلاس اطلاع داده شود، در غیر این صورت جلسه محسوب می شود.

۴. امکان کنسلی در روز برای زبان آموز وجود ندارد.

خدمات ویژه زبان نگار

  • ارسال کتاب به تمام نقاط کشور
  • در اختیار قراردادن فایل ضبط شده ی جلسات به صورت رایگان
  • امکان ثبت نام در تمامی ساعات شبانه روز
  • امکان جابجایی از کلاس های آنلاین به حضوری به دلیل ساختار یکدست آموزش
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : بلاگ زبان فرانسه تاريخ : 18 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.