زومیکا هزینه کلاس زبان انگلیسی + ثبت نام آنلاین - زومیکا

در دپارتمان زبان انگلیسی از سیستم آموزش راهبردی برای ارائه بهتر خدمات آموزشی استفاده می‌شود. با پیاده سازی این سیستم، استادان آموزشگاه دپارتمان زبان انگلیسی با پیگیری وضعیت زبان آموز در طی ۱۲ جلسه مشکلات آموزشی و دلایل عدم موفقیت در یادگیری را تحلیل کرده و به زبان آموز اطلاع می‌دهند.

دوره پایه در ۴ ترم تدریس میشود که در این دوره مباحث پایه، گرامرهای لازم در این سطح و لغات و اصطلاحات لازم تدریس می‌شود.به همراه کتاب تاچ استون بیست درس مرتبط ورداسکیلزمقدماتی نیز تدریس میشود.

این دوره در ۴ ترم تدریس میشود و مباحث آن مکمل دوره پایه است افرادی که دوره را به اتمام می رسانند به سطح A2 می رسند. بیست درس دیگرکتاب ورداسکیلز نیز تدریس میشود.

این دوره در ۴ ترم تدریس می‌شود. این کتاب که به اتمام رسید افراد می توانند کم کم برای دوره های تخصصی اقدام کنند و قطعا بحث تخصصی رایتینگ نیز شروع شده و افراد توانایی های بیشتری برای ورود به مقاطع تخصصی کسب کرده اند کتاب ورد اسکیلز جلد دوم شروع میشود.

این دوره‌ در ۴ ترم تدریس می‌شود بعداز گذراندن دوره فرد کاملا به زبان مسلط است و چنانچه قصد دادن ازمون های بین المللی دارد می تواند دوره های تخصصی را ثبت نام کند. کتاب ورد اسکیلز جلد دوم نیز دراین کتاب به اتمام میرسد.

این دوره در ۴ ترم تدریس میشود . این مقطع اموزش شما را به بالاترین دوره مکالمه رسانده و هم اکنون شما در هر چهار مهارت مسلط و می توانید نامه نگاری نیز به صورت حرفه ای داشته باشید . برای ورود به دوره تربیت مدرس نیز اماده شده اید و برای گرفتن نمرات بالای تافل وایلتس پیش زمینه کاملا فراهم است. کتاب ورد اسکیلز سوم نیز شروع میشود.

این دوره در ۴ ترم تدریس میشود. بعد از این کتاب شما دیپلم زبان می گیرید و می توانید به عنوان مدرس کودک ونوجوان با گذراندن دوره تی تی سی وارد بازار کار شوید بعدازاین مقطع شما می توانید هرازمون بین المللی را به راحتی شرکت کنید ومطمئن باشید که دوره تخصصی موفق امیزی پیش روی شماست. کتاب سوم ورداسکیلز به اتمام می رسد.

آشنایی با سطوح استاندارد زبان انگلیسی

استانداردCEFR  (Common European Framework of Reference for Languages) استانداردی اروپایی برای تعیین سطح زبان انگلیسی است که مورد تایید بیشتر آموزشگاه ها و موسسات رسمی و معتبر جهانی می‌باشد. این استاندارد شامل چند سطح تعیین شده برای سنجش سطح توانایی یک متقاضی در همه مهارت های ضروری می‌باشد.

استاندارد CEFR شش سطح کلی را از A1 تا C2 تعریف کرده است. این سطوح می‌توانند در سه دسته کلی  به نام های سطح پایه، سطح متوسط و سطح پیشرفته هم طبقه بندی می‌شوند.

سطح پایه ( A1 )

سطح پایه A1 شروع آموزش در دپارتمان زبان انگلیسی است. زبان آموز در شروع این سطح کمترین میزان دانش را در زبان انگلیسی دارد. به عبارتی هیچ زمینه‌ای ندارد. در پایان این دوره زبان آموز توانایی درک و استفاده از اصطلاحات روزانه و ساده‌ای را خواهد داشت.

سر فصل های آموزشی شامل معرفی کردن و پرسش و پاسخ در مورد مسائل شخصی مانند محل زندگی، دوستان و خانواده و مقدمه‌ای برای شروع مکالمه می‌باشد.

دپارتمان زبان انگلیسی

سطح پایه ( A2 )

این سطح در ادامه سطح A1 سعی در پایه ریزی زبان انگلیسی دارد. در این دوره آموزش های تکمیلی برای افزایش دایه لغت و درک مطلب ارائه می‌گردد. بیان اطلاعات شخصی و خانوادگی، خرید کردن، موقعیت مکانی و جغرافیایی، کار از طریق مکالمات کوتاه، آرام و واضح اهداف این دوره است.

سطح متوسطه ( B1 )

زبان آموزان با ورود به این سطح از دپارتمان زبان انگلیسی دوره پایه ر با موفقیت طی کرند و برای کسب مهارت های بیشتر به مطالعه خواهند پرداخت. در پایان این دوره انتظار می‌رود که توانایی درک مباحث معمول مانند مشاغل، مدرسه، و اوقات فراغت را داشته باشد.

همچنین در صورت قرار گیری در موقعیت های ساده برای برطرف کردن نیاز خود در زمان سفر در یک کشور انگلیسی زبان را بر طرف کند. به علاوه یکی از هدف ها آموزش مهارت نوشتاری به زبان آموز می‌باشد.

سطح بالای متوسطه ( B2 )

در این دوره آموزشی دپارتمان زبان انگلیسی زبان نگار، تمرکز بر تکمیل مهارت های کسب شده ترم گذشته است. در نهایت زبان آموز توانایی درک موضوع متن های پیچیده در زمینه کاری و تخصصی خود را پیدا خواهند کرد.

در مهارت گفتاری به سطحی از تسلط دست خواهد یافت که حتی با یک فرد بومی به راحتی به گفت و گو بپردازد. نوشتن یک متن تخصصی نیز برای او سخت نخواهد بود.

سطح پیشرفته( C1 و C2 )

در نهایت مهارت های سطح پیشرفته است که زبان آموز باید بگذراند. این دو سطح با نام های Proficiency و Advanced نیز شناخته می‌شوند. در پایان این دوره از زبان آموز انتظار می‌رود که بتواند در یکی از آزمون های زبان انگلیسی مانند تافل یا آیلتس شرکت کرده و به نمره قبولی دست یابد.

در این سطوح زبان آموزان به درجه‌ای از مهارت درک مطلب رسده است که می‌تواند متن های طولانی و پیچیده با معانی ضمنی را بفهمد و خلاصه‌ای از آن را ارائه کند. همچنین می توانند با تسلط بالایی در لحظه بدون کمترین مشکلی در بیان و استفاده کردن از واژگان و اصطلاحات متناسب به بیان منظور خود بپردازند.

کتاب های دپارتمان زبان انگلیسی زبان نگار

یادگیری زبان انگلیسی اگر با روش استاندارد و کتاب هایی با امکان آموزش هر ۴ مهارت صورت بگیرد کار سخت و پیچیده‌ای نخواهد بود. همچنین زبان آموز در بازه زمانی کوتاه‌تری به نتیجه مطلوب دست خواهد یافت.

این زبان شامل چندین سطح استاندارد آموزشی است که با توجه به هدف نهایی زبان آموزان برنامه ریزی برای دستیابی به آن باید صورت بگیرد. برای همین منظور در هر سطح با توجه به حدود مهارتی که انتظار می‌رود فراگرفته شود کتاب های آموزشی معرفی می‌شوند.

کتاب TOUCHSTONE

کتاب آموزشی دپارتمان زبان انگلیسی برای سطح های پایه تا متوسط مجموعه چهار جلدی TOUCH STONE می‌باشد. این کتاب توانایی آموزش پایه‌ای به زبان آموزان را در مهارت های شنیداری، گفتاری و دایره واژگان را در شروع مسیر آموزش دارد. به طور خلاصه درباره مزایای این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آموزش تکنیک مکالمه
  2. آموزش مهارت های چهارگانه
  3. آشنایی با اصطلاحات کاربردی
  4. تمرین‌های اصولی و متنوع گرامری
  5. افزایش اعتماد به نفس برای مکالمه
  6. گسترش دایره واژگان
  7. قابل استفاده به صورت خود آموز

کتاب VIEWPOINT

کتابی که برای دپارتمان زبان انگلیسی برای سطوح متوسط به بالا انتخاب شده است، مجموعه آموزشی  Viewpoint می‌باشد. با پایان این کتاب ها  می‌توانید برای شرکت در آزمون هایی با سطح ADVANCED اقدام کنید. این کتاب آموزش محور دارای ۴ فصل با ۱۲ درس Lesson A، Lesson B، Lesson C و Lesson D با موضوعات آموزشی هدفمند و متفاوت است.

دیگر ویژگی های کتاب شامل :

  • آموزش واژگان
  • آموزش مهارت‌ های چهارگانه انگلیسی
  • آموزش موضوعی برای گرامری جدید
  • آموزش تکنیک‌ های برقراری مکالمه‌
  • تقویت مهارت شنیداری
  •  فایل‌های صوتی متنوع با موضوعات آموزشی مرتبط 
  • تقویت درک مطلب
  • آموزش نکات نگارشی
  • آموزش مهارت نوشتاری 

مجموعه کتاب های Viewpoint در ادامه مجموعه کتاب های چهار جلدی TOUCH STONE برای تقویت سطح زبان برای کسب نمره حداقل ۶٫۵ تدوین و نوشته شده است.

اهمیت آموزش زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از افراد به دنبال پادگیری این زبان هستند. دوره های آموزش زبان انگلیسی مختلفی در تهران برگزار می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. هزینه کلاس زبان انگلیسی عامل موثری در انتخاب دوره های آموزشی است. در این مطلب قصد داریم بهترین آموزشگاه کلاس زبان انگلیسی در تهران را به شما معرفی کنیم و هزینه آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

دپارتمان زبان انگلیسی موسسه زبان نگار با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت و با بهره گیری از اساتید مجرب و روش های نوین تجربه بی نظیری برای زبان آموزان رقم می زند. دپارتمان زبان های خارجی زبان نگار بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران است که مأموریت خود را ارائه و گسترش دوره های آموزشی کلیه زبانهای زنده دنیا برای گروه های سنی مختلف، تولید و انتشار مواد آموزشی، برگزاری آزمون های بین المللی، طراحی و اجرای دوره های تربیت مدرس، ارائه خدمات آموزشی به سازمان ها و مراكز خصوصی و دولتی مبتنی بر استانداردهای روز دنیا و متناسب با نیازهای جامعه تعریف می نماید.  همچنین موسسه زبان نگار تلاش می کند هزینه کلاس زبان انگلیسی مناسب باشد تا زبان آموزان بتوانند از مزایای این دوره ها بهره مند شوند.

این موسسه در جهت رفع نیازهای تمام اقشار جامعه برای یادگیری زبان های مختلف تلاش می کند و همواره در جهت برقراری عدالت آموزشی گام برداشته است. موسسه زبان نگار دوره های آموزشی ویژه ای را از جمله آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، بزرگسالان، دوره آموزش لهجه آمریکایی، دوره بحث آزاد، آموزش تافل، آموزش آیلتس و … برگزار می کند. آموزشگاه زبان نگار دارای ویژگی های خاصی در سیستم آموزشی خود می باشد كه به ندرت در آموزشگاه‎های دیگر تجربه خواهید نمود.

سیستم حمایت دانشجو: بیشتر از هزینه، زمان صرف شده دانشجو برای یك ترم اهمیت بالایی دارد. دانشجویان زبان نگار در صورت عدم قبولی در یك ترم می توانند از بسته حمایت دانشجو استفاده نموده و با آنالیز مشكلات و رفع آنها اقدام به امتحان مجدد نمایند.

سیستم آنالیز راهبردی: دانشجویان زبان نگار طی مدت فراگیری زبان انگلیسی مورد رصد كامل می باشند و تمام عیوب درسی آنها توسط مدرس یادداشت و برای هر دانشجو یك پروفایل اختصاصی قرار داده می شود و پس از آنالیز در صورت وجود موردقابل توجه یا دانشجو در میان گذاشته خواهد شد.

در زبان‌نگار سعی بر آن شده با اساتید با تجربه و خبره و متد های نوین تدریس انجام شود و زبان‌آموزان تمامی مهارت‌ها و جزئیات زبان انگلیسی را به همراه مکالمه بیاموزند. این ویژگی باعث پیشرفت مکالمه زبان‌آموزان Speaking, Listening)) در مراحل اولیه می‌شود به این منظور زبان‌آموزان بسیار با انگیزه‌تر مراحل بعدی را طی می‌کنند و در زبان انگلیسی متبحر می‌شوند. دوره های زبان نگار با استفاده از به روز ترین کتاب ها و منابع آموزشی برگزار می شود و به بهترین نحو تمام مهارت ها را به زبان آموزان آموزش می دهد. موسسه زبان نگار همراه زبان آموزان خواهد بود تا آن ها را به مهارت و سطح بالاتری برای برقراری ارتباط موثر و تعامل گسترده با دیگران ارتقا دهد.

علاوه بر این موسسه زبان نگار دوره های ویژه ای را برای آموزش زبان انگلیسی برگزار می کند که به ۳ نوع متفاوت تشکیل می شود: ترمیک، فشرده، آخر هفته. دوره مقدماتی زبان انگلیسی در حالت ترمیک ۴ ماه و در حالت فشرده دو ماه به طول می انجامد. این دوره ها با استفاده از کتاب های Touch Stone برای سطوح مبتدی و کتاب های Viewpoint برای سطوح پیشرفته تر برگزار می شود.

در صورتی که تمایل به مشاوره با کارشناسان زبان نگار برای اطلاع از هزینه کلاس زبان انگلیسی را دارید، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۴۳۹۴۲ به گرمی پاسخگوی شما خواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : بلاگ زبان فرانسه تاريخ : 14 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.