زومیکا نکاتی مهم در پیدا کردن بهترین کلاس فرانسه! - زومیکا

بهترین کلاس زبان فرانسه چه ویژگی هایی دارد؟ آیا در حال یادگیری زبان فرانسوی هستید یا تازه میخواهید شروع کنید و نمیدانید طی کردن این مسیر چگونه است؟

اول از همه باید این موضوع را مشخص کنیم که یادگیری هیچ زبانی سخت نیست، بلکه پیدا کردن روش یادگیری صحیح و استمرار داشتن در یادگیری است که دشوار میباشد.

فرانسوی سومین زبان پرکاربرد در اروپا است. زبان رسمی ۲۴ کشور در دنیا، فرانسوی میباشد. این کشورها در قاره اروپا و آفریقا قرار دارند. لازم به ذکر است که در کشورهای کامبوج، ویتنام و لبنان هم با اینکه زبان فرانسه، زبان رسمی کشورشان نیست، اما بسیاری از افراد با این زبان آشنا هستند و سخن میگویند.

نحوه تدریس در بهترین کلاس زبان فرانسه

ابتدا باید با توجه به نیاز، نحوه یادگیری و هزینه ها، بررسی کنیم که چه کلاس زبانی مدنظرمان است. کلاس زبان فرانسه میتواند به صورت دوره های آنلاین یا کلاس های گروهی و خصوصی باشد. از آنجا که زبان فرانسه یک زبان فرهنگی محسوب میشود، آوا و صداها در این زبان به شدت مهم هستند.

نحوه تدریس در بهترین کلاس زبان فرانسه باید به گونه ای باشد که در بستر آموزش به روز و روش های مدرن صورت گیرد. در این کلاس باید از روش های متنوع خواندن، نوشتن، گفتار و شنیدار، مورد استفاده قرار گیرد تا دانشجویان به بهترین و سریعترین نحو، مهارت های لازم را کسب کنند.

دوره آموزشی باید به گونه ای باشد که دانشجویان را پشتیبانی کند. منظور از پشتیبانی، ایجاد شرایط و مکان های فرضی است که بتواند به دانشجویان در مهارت گفتاری کمک کند. آماده سازی دانشجویان برای امتحان و دریافت مدرک زبان، از دیگر ویژگی های بهترین کلاس زبان فرانسه است.

بهترین کلاس زبان فرانسه
بهترین کلاس زبان فرانسه

پیداکردن بهترین کلاس زبان فرانسه

همانطور که گفته شد، ابتدا باید مشخص کنید که دنبال چه نوع کلاس و چه دوره ای هستید. بعد از آن میتوانید با بررسی موارد زیر، بهترین کلاس زبان فرانسه را به راحتی پیدا کنید.

  1. مراجعه به سایت های مربوطه، برای پیداکردن رتبه بندی و امتیازات ثبت شده برای هر کلاس.
  2. پرس و جو از دانشجویان و کاربرانی که خودشان یا دوستان و خانوادشان در کلاس های مربوطه شرکت کرده اند و تجربیاتی دارند.
  3. مشاوره با کارشناسان و مشاوران برای یافتن بهترین کلاس زبان فرانسه

یک دیگر از مواردی که باید در یافتن کلاس زبان خوب به آن توجه کنید، آموزش به صورت گروهی و کوچک بودن افراد در هر گروه از کلاس است. به این معنا که؛ تحقیقات ثابت کرده یادگیری گروهی و به صورت مشارکتی، سرعت یادگیری را به شدت افزایش میدهد.

نکته اصلی این است که آموزش گروهی روشی بسیار مناسب است اما این آموزش، باید در گروه های کوچک صورت گیرد، چراکه؛ در یک گروه مثلا ۳۰ نفره از افراد، در یک ساعت، احتمال و زمان بررقراری ارتباط بسیار کمتر از یک گروه ۵ نفره است.

نکته بعدی این است که همیشه کارآمدترین نوع یادگیری، داشتن معلم خصوصی است. اگر از لحاظ مالی و شرایط زمانی مشکلی با این موضوع ندارید، در کنار کلاس یا دوره زبان فرانسوی حتماً از یک معلم خصوصی بهره مند شوید.

مشخصات بهترین کلاس زبان فرانسه

تا اینجا گفتیم که پشتیبانی و آموزش گروهی دو اصل بسیار مهم در پیداکردن بهترین کلاس زبان فرانسه به شمار میرود. حال اگر بخواهیم بیشتر به مشخصات کلاس زبان خوب بپردازیم باید به این نکات توجه کنیم!

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد، زبان فرانسوی را دشوار میدانند، داشتن آوا در این زبان است.

در زبان فرانسه صداها و گویش به شدت مهم است. بدون شک مهمترین مشخصه بهترین کلاس زبان فرانسه، توجه کردن استاتید مربوطه به صداها و لحجه است. لازم به ذکر است که اگر در ابتدا آواها را اشتباه یادبگیرید، اصلاح کردن آن از یادگیری مجدد آنها دشوارتر است.

مشخصه بعدی که بسیار مهم است، داشتن تمرینات و امتحانات مداوم در یادگیری فرانسوی میباشد. زبان فرانسه به دلیل گستردگی بالا و فرهنگ لغت قوی، نیازمند تمرینات مداوم در کلاس و پشتیبانی در زمان های دیگر است.

نظم و استراتژی از دیگر مشخصه های بهترین کلاس زبان فرانسه هستند. تصور کنید که موارد گفته شده در یک کلاس رعایت شود اما بدون داشتن نظم در برگزاری کلاس یا بدون داشتن استراتژی کاربردی آموزشی، چه فایده ای دارد؟ پس حتما به نظم در کلاس و استراتژی استاد یا دوره مورد نظر توجه داشته باشید.

بهترین کلاس زبان فرانسه
بهترین کلاس زبان فرانسه

مقایسه بهترین کلاس زبان فرانسه

تا اینجای مطلب، مشخصات و نکاتی که باعث میشود تا بهترین کلاس زبان فرانسه را پیدا کنیم گفته شد. حالا ممکن است شما چندین کلاس را پیدا کرده باشید اما نمیدانید کدام یک بین دیگر کلاس های بهترین است؟

برای پاسخ دادن به این سوال جدولی را تحت عنوان موارد گفته شده در بالا ایجاد کرده ایم.

پشتیبانی خوب گروه های کوچک زبان آموزان
سابقه مثبت موسسه تنوع استاتید
ساعات متنوع برگزاری کلاس دوره های متنوع
تمرینات و پیگیری پاسخگویی به سوالات
نتایج و بازدهی رضایت
بهترین کلاس زبان فرانسه
بهترین کلاس زبان فرانسه

بهترین کلاس زبان فرانسه و بهترین روش یادگیری فرانسوی

در این مطلب موارد زیادی در رابطه به پیدا کردن بهترین کلاس زبان فرانسه گفته شد. بحث دیگری که بسیار مهم است، استفاده از یادگیری خودآموز در کنار کلاس زبان میباشد. برای درک بهتر این موضوع به این مثال توجه کنید!

پدر و مادرها بعد از متولد شدن نوزاد، کم کم سعی میکنند تا با استفاده از زبان با او صحبت کنند و ارتباط کلامی را به نوزاد آموزش دهند. هر چقدر هم که خانواده سعی کند تا با بهترین روش ممکن این کار را انجام دهد، تا زمانی که کودک سعی نکند چیزی برای گفتن نخواهد داشت.

اصل یادگیری هر زبانی هم تلاش و استمرار است. تا زمانی که نخواهید تلاش کنید، حتی اگر در کشور فرانسه هم زندگی کنید، نمیتوانید آنگونه که باید با زبان فرانسوی ارتباط برقرار کنید.

اگر بتوانید در کنار بهترین کلاس زبان فرانسه، تمرین و تلاش مداوم در برقراری ارتباط به زبان فرانسوی داشته باشید، شما بهترین کلاس زبان و بهترین روش یادگیری را در کنارهم خواهید داشت. مطمئن باشید که به زودی از اینکه زبان فرانسوی را میفهمید، تعجب خواهید کرد!

سخن پایانی

در این مقاله به راحتی میتوانید با توجه به هدفی که دارید، بهترین کلاس زبان و بهترین روش یادگیری زبان فرانسه را برای خودتان پیداکنید. نکات و مشخصه های بسیاری در این مطلب گفته شد اما شاید مهمترین آن تلاش و تمرین مداوم باشد. در دنیا زبان آموزان بیشماری هستند که با توجه به هدفشان به دنبال زبان فرانسوی میروند و بعد از یک مدت حتی با پیداکردن بهترین کلاس زبان فرانسه ، نمیتوانند زبان را یادبگیرند. دلیل آن فقط در نداشتن تمرین مداوم نهفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : بلاگ زبان فرانسه تاريخ : 22 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.